6.02.2014

Sevgililer Günü Geliyor...

CLICK FOR ENGLISH
PER ITALIANO

Sevgililer Günü Geliyor...

Sevgililer Günü'nü başbaşa evde kutlamak isteyenlere geçen sene hazırladığım akşam yemeği belki birkaç fikir verebilir.

Çorba olarak Kremalı Domates Çorbası hazırladım. Kalp kurabiye kesici ile kalp şeklinde kestiğim ekmekleri biraz kızartıp üzerlerine rokfor peynirli sos sürdükten sonra çorba kaselerinin ortasına yerleştirdim.


Sevgililer günü menüsünden çorba


Ana yemek olarak Tavuk Pane Izgara yapmayı tercih ettim. Yanında o gün dolapta ne varsa onlarla hazırladığım karışık sebze ile servis yaptım.


Sevgililer Günü menüsü

Ek olarak Mantarlı ve Füme Peynirli Kiş ile Nohut Unlu Farinata yaptım. Rokforlu sosun yanısıra dolabımda zeytin ezmesi ve biberli sos da vardı, onları da masaya koydum.

Elbetteki soframızdan beyaz şarap eksik olmadı bu özel günde :)


Sevgililer günü sofrası

İki kişi için fazla değil mi bunca şey diyeceksiniz, evet fazla. Elinin ayarı yok derdi annem görse :)
Şaka bir yana ileriki günlerde de yiyeceğimizi önceden planlayarak yemek listesini hazırladım. Ayrıca bloğa içerik sağlaması açısından da çok çeşit yaptım. Sadece Sevgili uğruna değildi yani tüm bu hazırlıklar. Özellikle bu son söylediğimin aramızda kalacağını umuyorum! ;)

Ha.. Bir de Sevgililer Gününe özel yaptığım muhteşem bir pasta vardı tabi. Ama onun tarifi yarın ;)


Sevgililer Günü Pastası



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder